70 dagar?!!!! :O :D

Z-dag idag igen :) de va väldigt skönt i det här vädret trots att planerna sket sig "/ chillade lite i solen, tog en tur ner till väsby c och införskaffade lite små saker och läst lite i geografi boken.

Det slog mig precis att om ungefär 2 månader och 1 vecka åker jag till USA! Det är exakt 70 dagar om jag får det avresedatumet jag förmodligen kommer att få! Fatta bara 70 dagar kvar, känns som att det var alldeles nyss det nästan var 1 år och att jag skickade iväg alla papper typ igår? Snacka om tiden som är kvar här hemma kommer att gå fort!
Det är även bara 16 dagar kvar till skolavslutningen, och det här kommer nog bli mitt livs bästa sommar!


känner att jag på något vis bombar med usa bilder här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0