Drömmer mig bort

Jag borde ta och sova nu, men jag är inte trött. Tittade på the notebook tidigare med syster, bra film det. Har kollat in en massa usa bloggar idag och längtar så galet mycket efter att få reda på vart någonstans jag ska bo. Alla verkar ju ha det super så det får ju än att bara längta ännu mer. Det är möte om lite mer än en månad så hoppas jag har fått familj tills dess. Upptäckte nyss att clara uppdaterat sin blogg också, det var på tiden :) Längtar verkligen så sjukt mycket tills jag är där på andra sidan atlanten och har the best time of my life. Borde fundera på att stänga ner här nu. Har mycket som jag ska hinna med imorn och det funkar inte om jag ska sitta och drömma mig bort ännu mer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0