Tisdag

Idag hade jag namnsdag inte så speciellt men ändå, det var Alexnadra och Sandra som hade idag. Vilket "firades" med smoothie och kladdkaka efter träningen, det var smaskens :] Jag och Cassandra var typ as flummiga när vi satt i soffan och skulle fika... haha de va lite små kul sådär ;)
   

På träningen idag var jag och Emma verkligen på hugget, vi klarade i stort sett allting. Vet inte vad som hände med oss idag... Men det är ju alltid kul när Anna och Stefan kommer på besök :) men efter träningen började Anna kasta sin snö på mig som jag fick in under kläderna -.- inte kul och min hade självklart redan smält bort... och sen kommer Stefan den jäveln och ger sin snö till Anna, men då missade hon mig som tur va :)

I skolan idag kollade vi först på typ världens sämsta film på engelskan, trainspotting hette den och fattade typ ingenting om vad den handlade om. Sen kollade vi på en annan "film" på levnadsläran om hur olika personer skadats av misshandel och så vidare. Filmen vi såg var en som dom som blivit dömda för brukade få se för att dom ska förstå vad som verkligen hände med personen och så att dom inte gör om det igen. På hålet satt vi sen i biblioteket och pluggade till historiaprovet. Provet var typ as svårt eller inte så jätte egentlien, men vissa frågor var helt knäppa. Det är i alla fall tur att vi får g-frågorna innan annars hade det vart helt kört... det gick nog helt okej ändå skönt att ha det över ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0