Torsdag

Hade sov morgon idag till 12.40 :] Men började dock med nationella hörförståelse i spanska "/ fattade typ ingenting men det är bara att hoppas på det bästa. Sen historia och vi övertalade vår lärare att flytta fram provet till efter sportlovet om han hittade ett större klassrum till den lektionen. Får hoppas på det annars har jag galet mycket plugg som måste göras i helgen. Sen hade mamma glömt bort tiden och en halv timme innan Ulf skulle komma och skjutsa mig till ishallen ringer hon hem och säger att hon svänger förbi bk och köper mat. Det slutade med att hon kom hem 3 sekunder tidigare än Ulf kom hit så var tvungen att käka nere i ishallen. Och hatar att jag jämt måste ha dom små på k-skolan men idag delade i alla fall jag och Cassi på dom när Madde som vanligt tagit dom stora och Mim dom andra. Nästa vecka SKA vi säga till Madde att hon MÅSTE ha dom små, det ska bli kul :P Träningen var ett helvete, fattar inte varför jag ens är med. Sen när jag kom hem fixade vi med kurserna som jag ska ha sen i 2an och 3an. Var fortfarande lite osäker men var tvungen att fixa eftersom det ska in imorn, men det blir nog bra :)
Nu ska jag sova godnatt alle sammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0