Skriller

I måndags var jag då ledig, kollade på OC med en stor påse godis i stort sett hela dan det var sköönt :) Tränade faktiskt lite också, det var bra gjort av mig tycker jag.

Igår tisdag hade vi måndags schema i skolan, vilket var rätt skönt. Hade nationella på spanskan vilket typ gick åt helvete :S hål på engellskan som vanligt? och sen skridskor på idrotten vilket var rätt skoj. Speciellt när typ alla ramlade ner för trappan på väg till ishallen haha. K-skolan var rätt kul och träningen helt jävla meningslös.

Idag hade vi frilufts dag och eftersom jag var så jävla klantig och glömt anmäla mig till kungsberget fick jag åka skridskor på vallen istället. Var rätt kul ändå, spelade bandy med tess, sara, adrian, anton och sam det var skoj :]

Kommentarer
Postat av: emilia

Hahaha! men ja slår vad om att vi uppe i Gävle hade det MYYYYCKET roligare (= MOhahahha!:p skojjaaaAaaa , eller nejj det gör jag inte:p

2009-02-12 @ 13:13:22
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0