Pannkakor och sockerkaka

Idag har jag och Cassandra vart hos mormor och käkat pannkakor och sockerkaka, det var mycket gott :) Ulf kom också upp en stund för att fika sen skussade han mig och Linda till ishallen. Det var lite stressigt ibörjan för det var bara jag och Madde som var där alltså skuööe vi ha både speed och k-skolan själva :S men det gick bra och efter ungefär 20 min kom Annelie.  
Sen efter träningen satt jag, Emma, Anna och Stefan och snackade riktigt länge det var trevligt och lite små roligt sådär :) men sen fick pappa typ damp på mig för han hade vart tvungen att vänta på mig i bilen, sen för att jag och Cassandra inte hade diskat upp hemma. Men jag hade ju knappt vart hemma på hela dan så fattar inte hur han kunde förväntat sig att jag skulle ha hunnit diska?!
Nu ska jag kolla på scrubs och imorn ska jag till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0