Måndag

Har precis klivit ur duschen vilket var apskönt, för vattnet var varmt! Länge sen jag kunde ta ta en riktig lång varm dusch. Har kanske inte nämnt det tidigare men vårat varm vatten har varit lite knas.. har liksom inte funkat som det ska, men nu gjorde det det och jag blev liksom as glad. Känns som att mitt värme golv funkar bättre nu också, det har occkså varit kaiko på sista tiden. Så tack till Ulf och Ken om ni gjorde nåt igår ;)
Jag är typ jätte trött, så ikväll ska jag nog kolla på film vilket ska bli myspys :) Hoppas bara att hitta nån rolig blans våran enorma samling. Och med enorma menar jag liten, men det blir nog bra till slut.


Bild tagen från Angelica :) hon är bra på att fota...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0