Hatar rubriker

Wiho skolan idag var kul, vi byggde pyramider å sånt på idrotten imorse. Det var väldans skoj :] med gud så ont jag hade efteråt, bild kanske kommer upp senare.. mamma var i alla fall snäll att massera mig tidigare ikväll :) Fick även veta att jag fick vg på nationella i engelska, fast jag trodde jag bara skulle få g så jag är nöjd. Var typ 5 poäng från vg på historia provet också, lite besviken för de borde jag ha klarat "/ hade ju muntliga nationella i spanska också som gick åt hellvette.
På k-skolan hade jag doom stora barnen vilket var riktigt kul :] Sen var Anna och Stefan där idag också fast Pia sagt att hon inte skulle komma men så gjorde hon det endå :( fast det är ju alltid kul att träffa dom :D Och imorn är det sista dan innan lovet... längtar! :D
Är lite sur på Emma bara som ska åka till Göteborg i helgen, vill också dit galet mycket!
Men nu ska jag sooooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0