Är jag knäpp eller vad?

Jag börjar tro att jag är helt sjuk i huvudet. Idag efter middagen gick jag in till mitt rum för att plugga på historia provet till imorn. Men ni kan ju inte tro att jag pluggade... eller jag försökte göra det, men vet ni vad jag gjorde? Jag låtsades att jag satt och snackade i telefon med joel?! Hur sjukt är inte det, satt så typ as länge innan jag fattade vad jag höll på med. Och eftersom jag inte har hans nummer kunde jag ju inte ringa till han heller, så jag satte på datan och hoppades på att han var inne men självklart var han inte det "/ Ingen av hans broser var inne heller inne så kunde inte snacka med dom heller. Haha det vart mycket "heller" här xD
Aja klarade i alla fall av att plugga lite sen, och ska göra lite mer nu innan jag ska sova.


Kändes ju lite som ett måste att lägga in den enda bilden jag har på han nu, den är ju inte så bra men...

Kommentarer
Postat av: casandra

WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF NEJ NEJ NEJ NEJ. Han tänker ja inte ha.

2009-02-16 @ 23:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0