17:59

Idag var det kul på träningen för ovanlighetens skull :) Pia var inte där utan det var Anna-Maria, sen var Mim där och tränade också det var jätte skoj :] Gjorde inte så mycket som vanligt :P utan stod och snackade lite och så visade vi upp på slutet... just like old times :) Tycker alla kan börja träna på lördagar igen när Pia inte är där för det är så mycket roligare när det är fler än bara jag och  Emma. 

Ikväll ska jag nog titta på melodifestivalen.. tror jag i alla fall, och imorgon ska vi åka till IKEA (längtar) och på måndag är jag ledig! Ska göra absolut ingenting och det ska bli super skönt :D Eller jag kollar nog lite på spanskan eftersom vi har nationella sen på tisdan och sen ska jag försöka träna lite :P


Hahahaha... gammal bild

Kommentarer
Postat av: casandra

Ja! ja e lätt me å tränar på lördagar <3

2009-02-07 @ 19:11:58
URL: http://prisse.blogg.se/
Postat av: Casandra

yes för ja e veerkligt me! och gabirel pallar nog om pia aldirg kommer på lördagar :D

2009-02-08 @ 13:15:12
URL: http://prisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0