Jul 2009

Hoppas ni människor hade en bra julafton, det hade i alla fall jag. Började fundera på om jag ska ändra på min tradition vad det gäller julbordet. Men det blev inte så, mycket ska hända om nåt ska kunna slå mini köttbular,potatis och senaps sills såsen :P
Idag var jag och tha family och fikade hos ann och paul, snöbollskrig på vägen dit och läskig snubbe när jag cassandra väntade på bussen för att åka hem. Roligaste julklappen var nog ändå ett presentkort på 251 kr haha dog nästan när ja såg det. Sen tänkte ja bara säga att den svarta wii konsollen är skit cool =) en till kontroll inhandlas imorn =)
Min familj är tråkig, alla ligger och sover och jag är inte trött. Pallar man gå tillbaka till tvn och spela mariokart? nää skulle inte tro det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0