igår, idag, imorn

igår va jag i stan med Cassandra, vi skulle se en förhandsvisning på filmen elegy. Den var verkligen sämst, tyckte den va sjukt dålig! Innan gick vi runt lite, fikade å träffade Kevin å Robin E frän idol :) men det hade vart bättre om det hade vart Robin Bengtsson istället ;)

idag hade jag först träning vilket gick väldigt bra. Sen skulle ja klippa å färga håret. När det va klart satte jag av mot stinsen för att hämta min ipod :) nu är jag hemma igen, har käkat å diskat upp efter middan. Så nu sitter ja å laddar ner massa låtar till ipoden :)

imorn ska ja in till stan med mamma å Cassandra för vi ska hälsa på vår sjukt söta syssling Alexander som e 4 ½ månad gammal :)


när han va sex veckor gammal :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0