Måndag & snöstorm

Imorse när jag vaknade var det snöstorm ute! Blev försenad till bussen och höll på att halka, men jag han iaf fram i tid. Hade bild första lektionen som gick riktigt fort, kändes inte alls som två timmar. Hade sen hål + lunch. Sen var det spanska och vi hade mittkursprov igen hörförståelse. Grymt svårt och jag fattade i stort sätt ingenting. På engelskan hade vi vikarie som stack på en gång som dom flesta andra också. Emilia står och tilttar ut genom fönstret och säger att det snöar och då säger Felix nä det ärr bara en inbillning, oj shit då har jag inbillat mig att det har snöat i två dygn xD På idrotten skulle vi vara i gymmet men bara halvklass, skönt att jag hade idag för nu får jag sov,orgon resten av veckan :)

Idag är det även en månad kvar till julafton :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0