Gävle

Idag har jag varit i Gävle, vi fixade lite med graven tände ljus å sådär. När vi fixat till det på kyrkogården gick vi runt lite på stan å käkade sen lunch på donken. Efteråt åkte vi till Strömsbro för att hälsa på Åke och Maud, hemma hos dom var det massa folk. De var Malin och Emma med sina söta ungar Alexander och Ceasar :) Jenny var också där, så det var bara Sara och Vincent som saknades men det hade ju nästan vart för bra om dom också hade vart där :P Runt fem tiden åkte vi från dom för att först ta en sväng till kyrkogården för att se alla tända ljus i mörkret, tycker faktiskt att det är fint och rätt mysigt att gå runt då. Sen åkte vi till våran favorit resturang Church street saloon, jag blir iaf glad när man kommer dit för att äta :) Idag var det exakt ett år sedan vi var där sist så det kanske blir en tradition att äta där den här dan? Kan ju alltid hoppas på det ;)

                                     1   2   3

                                                                
                                                                                          maten jag käkade :)

1. graven
2. Ceasar
3. Ceasar utklädd till elefant :)

När vi kom hem kollade jag på when a stranger calls, den var jätte bra och jätte läskig. Vågade inte kolla själv så ja tvingade syrran att sitta i vardagsrummet med mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0