Ost rockar!

Skolan idag flöt på som vanligt, sen på vägen hem messade jag lite med cassi och mitt i alltihop frågar cassandra om jag vill ha toast. Och självklart ville jag det :) så då frågar hon om jag bara skulle ha ost och jag svarade självklart. En stund efter svarar cassi och ja trodde det var cassandra så utan att tänka svarade jag som om det hade vart cassandra ;) så för cassi blev det ungefär så här:

Jag: Vad har hänt hemma hos dig? :O Det är säkert din tunga som har svullnat upp så du inte kan andas ;)
cassi: Va? :S
jag: Att det är självklart att jag bara ska ha ost
cassi: Aha...
jag: Ost rockar!
 Sen hände det lite mer som inte är lika intressant för er att läsa (om det där nu var det ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0