GRATTIS!

Till mofar som fyller år idag :) Har dock ingen aning om hur mkt :S Var inte så jätte kul igår kväll då jag och min syster var tvunhna att sitta vid barnbordet med våra kusiner, den äldsta e liksom 11 år så de va inte direkt kul. Personalen hade dessurom räknat fel så det fanns inte tillräckligt med platser så vi 5 (jag, cassandra och kusineerna) fick ett eget bord där man fick sitta och glo ut genom fönstret för att alla skulle få plats -.- Men det var iallafall gott.

Idag började då nya perioden och dan började med bild i två timmar, de va skönt. Sen när vi skulle hem ska alla med samma buss som vanligt, men jag kom me i allafall. Men sen när vi ska åka kan inte busschaffören stänga dörrarna fast det brukar vara mer proppat än vad det var :S Enligt mig var han helt knäpp, men när några efter ett tag går av bussen för att ta nästa och så att vi skulle kunna åka kommer massa ungar från skolan brevid och hoppar på bussen så då börjar allt om från början igen, vi stod där minst i 10 minuter innan vi åkte, kul......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0